måndag 11 augusti 2008

ska femhundringarna hålla varandra sällskap?

jag har två femhundringar i min plånbok. väldigt irriterande. jag vet inte vad jag ska göra med dom!?! dagens i-landsproblem, jag vet, men för nån månad sen så hade jag lätt brännt dom på nån god mat, kläder, skor, leksak till korvarna eller vadsomhelst egentligen. nu då? med köpstoppet så har min plånbok klirrat fint sen i lördags. bara för att så förde jag över 200:- till en av fonderna idag från mitt konto. bara det att femhundringarna ligger ju fortfarande i plånboken...

jag får väl göra ett besök på banken idag för en insättning. för att handla med en femhundring, och spricka den, tar emot... att handla med kort däremot är inga problem... jag har börja komma till insikt om mina shoppingproblem.

mhm.

Inga kommentarer: